دوستت دارم به همین سادگی



.......
من آبستن شدم
به همین سادگی 
از دو چشم آبی کوچولو
که میلیون ها میلیون ستاره
بین سینه ام جا گذاشت 
میلیون ها میلیون ستاره که هر شب
گوشه ی دلم لیز می خورند
تا خود چشمهایم بی صدا می آیند 
قد می کشند
و
صبح جنین های می شوند که یک به یک 
دنیا نیامده، 
بین مژه هایم سقط می شوند

من آبستن شدم 
از بوسه هایی که روزی هزار بار
توی اتاق خواب 
به دار آویخته می شوند
زمین می خورند
و یکی یکی 
بین پرهای بالشم 
می میرند
** 
من آبستن شدم
از دوست داشتن هایی که روزی هزار بار
روی لبانم داغ می شوند 

و روی هوا معلق می مانند

آبستن شدم 
به همین سادگی
از گیجی هوایی 
که پر از توست
**
هر شب دکمه پیرهنم گیج می شود
می لرزد
شل می شود
داغ می شود

و دوباره مثل هر شب در آغوش خالی از تو
می میرد.
***
دوستت دارم به همین سادگی
حتی اگر روزی هزار بار آبستن شوم
و باز سقط کنم
دوستت دارم ساکن خیابان کناری
دوستت دارم 
حرف ساده ای است
از دل ساده ای که روزی هزار بار
آبستن می شود
و روزی هزار بار
جنین هایش رو بین مژه هایش سقط می کند
دوستت دارم
بگذار از این دوست داشتن
روزی هزار بار آبستن شوم
دوباره سقط می کنم
حتی اگر سقط جنین ممنوع باشد.
دوستت دارم. دوستت دارم.